|
Kamienie
- Ryba (RB)
- Rybka (RK)
- Mała Baszta (MB)
- Flakon (FL)
- Jajo Żłówia (JZ)
- Grzybek (GK)
- Grzybnia (GN)
- Żłów (ZW)
- Dzik (DK)
- Grzyb (GB)
- Borsuk (BO)
- Filarki Borsuka (FB)
- Niedźwiedź (ND)
|
Opracowanie: Rafał Nowak, aktualizacja: 20.06.2002
Ryba (RY)
1. Matahari VI.2 BU - (HE, przez
listwy i na pik)
2. Środek Ciężkości VI.2+ BU - (HE, trawersem z prawej do listwy
i na pik)
2A. Półprodukt VI.3+ BU - (HE, start Środkiem Ciężkości i wprost
do góry)
3. Indygo VI+ BU - (HE, ewidentną ryską)
3SD. Indygo VI.1+ BU - (SD, ewidentną ryską, start bez użycia kamienia)
4. Dyngus VI.1 BU - (HE, z obłej krawądki w lewo, nogi na kamieniu)
5. Mrówczy kącik VI+ BU - (HE, z dziurek w lewo przez obłą krawądkę,
nogi na kamieniu)
5A. Wariant Adama VI.1+ BU - (HE, korzystając z obłego odciągu
na lewą rękę, start z kamienia)
6. Od Chcenia Do Niechcenia VI.2+ BU - (HE, start stojąc na wprost
przewieszki)
6SD. Magia Techniki VI.5+/6 BU (8a Fb) - (SD bulderu Od Chcenia
Do Niechcenia, na starcie bez kamienia)
7. Supta Virasana VI BU (HE, ostrzem filarka na lewo od Wejściowej)
8. Wejściowa VI.1 BU - (ZUCH, najłatwiejszą drogą na pik przez
wykucia, lewa ręka w niższym wykuciu, prawa w wyższym)
9. Dyplom Uznania VI.1 BU - (HE, zaklęsłą ścianką na prawo od Wejściowej
z wykorzystaniem lewego ograniczenia depresji)
10. Komety VI.1+ BU - (HE, zaklęsłą ścianką na prawo od Wejściowej,
ściśle środkiem)
11. Dessous VI.2 BU - (HE, prawym filarkem depresji)
12. Skrajnie Niebiesko VI.5+ BU (7c+ Fb), - (HE, ponad oznaczeniem
znaku w prawo na półę)
Rybka (RK)
1. Zrób To Sam VI+ BU - (SD, na
półkę i dalej na pik)
2. Sortowa Sobota VI.1 BU - (SD, na półkę i dalej na pik)
Mała Baszta (MB)
1. Aliens VI+ BU - ((HE, ścianką
poprzez skośny zachód i na szczyt)
2. Przygody Koziołka Matołka VI+ BU - (HE, lewym ograniczeniem
filarka przez dziury)
3. projekt - (HE, przy drzewie)
4. Pieprzone Porosty VI.4+ BU - (HE przez podciętą ściankę skok
do dziury i na wierzchołek)
5. Ryska VI BU - (HE, ryską pomiędzy turniczkami, ściśle ryską
trudniej)
6. Tu Byli VI.1 BU - (HE, ścianką na prawo od ryski do wymycia
i na pik)
7. Miś VI.3 BU - (HE, przewieszonym filarkiem na prawo od wymyć)
8. Gdy Rozum Śpi VI.3+ BU - (HE, dojście trawersem z prawej do
Misia i dalej do góry, bez korzystania z półki poniżej)
9. Miś Na Miarę Możliwości VI BU - (SD, wejście na maluteńką półkę
poniżej Misia)
10. Goliat's Jump VI.4 BU - (SK, skok z
dobiegu do półki i wyjście, na lewo od ryski Czegewary)
11. Czegewara VI.2 BU - (HE, ewidentną ryską)
11SD. Czegewara SD - (SD, dziurkami z lewej)
12. Lewy Omen VI.3 BU - (HE, na półkę na prawo od Czegewary i dalej
obłym odciągiem, pierwotnie bez stopni na prawo od rysy)
12A. Omen VI.3+ BU - (HE, na półkę na prawo od Czegewary, w podchwyty
i wprost do góry bez obłego odciągu)
13. Wariant Do Czegewary VI.4+ BU - (SD, start z dziury jak Omlet
i trawers dużą półką w lewo do Czegewary)
14. Tuzin Jaj VI.1+ BU - (HE, wejście lewym ograniczeniem półki,
trawers i na wierzchołek)
15. Omlet VI.2+ BU - (HE, start z dziury i trawers dużą półką w
prawo, haczenie pięty)
16. Jaja Na Miękko VI.2 BU - (SD, wyjście na wprost przez środek
półki i dalej na wierzchołek jak Tuzin Jaj. Także w wersji ZUCH - start
rękami z najniższego gzymsu)
17. Nieznany Zuch VI.1 BU - (ZUCH, start z najniższego gzymsu i
wyjście na półkę do NHR)
18. Prytki Wprost VI.1+ BU - (ZUCH, start z najniższego gzymsu
i wyjście na półkę do NHR)
19. Prytki VI.2 BU - (ZUCH, start jak 17 i trawersem w prawo do
prawego ograniczenia półki do NHR)
20. Kominek VI.1+ BU - (HE, lewą ścianką kominka bez zapieraczki)
21. Żeberka VI+ BU - (HE, tuż na lewo od filarka)
22. Lewe Żeberka VI+ BU - (HE, tuż na prawo od filarka)
23. Wejściowa SD VI+ BU - (SD, w miejscu gdzie najłatwiej na wierzchołek
przez wykucia)
24. Benjamin VI.2 BU - (SD, na prawo od Wejściowej)
Flakon (FL)
1A. Om Asta VI.4 BU - (HE, filarkiem
na lewo od Kosmosu)
1. Kosmos VI.4+ BU - (HE, start na wprost, prawa ręka w dużym wykuciu)
2. Interkosmos VI.4 BU - (HE, start na wprost, lewa ręka w dużym
wykuciu)
3. Nie Mój Dunajec VI.2+ BU - (HE start rysą z lewej + trawers
w prawo + wyjście Blues Alabama)
4. Zgred VI.1+ BU - (HE, start z sypkiego głazu w lini spadku półki,
w górze z użyciem kantu po prawej, podpis Swój Człowiek)
5. Gdzieś W Nas VI.2 BU - (HE, start z sypkiego głazu w lini spadku
półki, w górze bez użycia kantu po prawej, podpis Swój Człowiek)
6. Blues Alabama VI.2+ BU - (HE, prawą częścią filarka od strony
komina, bez zapieraczki)
Jajo Żółwia (JZ) (skała z luźnym głazem na wierzchołku)
1. Wiosenna Metamorfoza VI+ BU - (HE, wyjście
na obłą półkę pod luźnym głazem)
2. Jajo Żółwia VI.1+ BU - (HE, wyjście na obłą półkę pod luźnym
głazem, na prawo od Wiosennej...)
Grzybek (GK)
1. Wejściowa III - (HE, przez wykucia
na prawo od ryski)
2. Jesiony VI.1 BU - (HE, na lewo od Wejściowej bez łapania się
ryski)
3. Żuczek SD VI.2 BU - (SD, na lewo od Jesionów do pionowej ryski
i na pik)
4. Propozycja Ciżemki VI.3+ BU - (SD, start z Nieznajomym Przyjacielem
i wyjście jak Żuczek)
5. Nieznajomy przyjaciel VI.2+ BU - (HE, start z lewej przy wyciętym
drzewie i na pik)
5SD. Nieznajomy przyjaciel VI.3 BU - (SD, start trawersem z prawej
i wyjście Nieznajomym... HE)
6. Las Paranos No Fuck VI.4+ BU - (HE, przez wyraźną dziuplę i
dalej obły odciąg, podpis Las Vegas Parano)
7. Mój Kwiatuszek VI.1+ BU - (HE, ścianka na lewo od Las Paranos...,
przez trzy dziuple)
8. Pogromca Kosmosu VI.3 BU - (HE, depresyjką i skośnym żeberkiem)
9. Moduł VI.3+ BU - (HE, obłym kantem)
10. Charleston VI.3/VI.6 BU (?) - (SK, środkiem ścianki, "niewycenialny"
skok 7a-8a+ Fb)
11. Lama VI.2 BU - (HE, podciętą wargą ponad ściętym pniem)
11SD. Siedząca Lama VI.4+ BU - (SD, podciętą wargą ponad ściętym
pniem)
12. Demonstracja VI+ BU - (HE, podciętą ścianką na lewo od Lamy)
12A. KZ VI.1 BU - (SD, start pod odciągową listwą - wykucie KZ
- i nią dalej na pik)
13. Lunatycy VI BU - (HE, ścianką na prawo od ryski wejściowej
bez wykuć)
13SD. BSE VI.1 BU - (SD, start do Lunatyków)
Grzybnia (GN)
1. Zielone Ludziki V+ BU - (HE,
prawym ograniczeniem ścianki)
2. projekt (HE, start z podchwytu środkiem ściany na prawo od drzewa)
3. Jak Chcecie VI.1+ BU - (HE, płytką z odciągami na lewo od drzewa)
4. Droga Krojtsfelda-Jakoba SD VI+ BU - (SD, start przy niskim
okapiku)
Żółw (ZW)
1. Boląca Rączka VI+ BU - (HE, ścianką
na lewo od filarka)
2. Filarek VI+ BU - (HE, lewym ograniczeniem filarka)
3. Wariant E VI.1 BU - (HE, filarkiem na lewo od dużej płyty)
4. Wariant D VI.1+ BU - (SD, środkiem dużej płyty)
5. Dolny Trawers Żółwia VI+ BU - (HE, trawers dolnej półki z prawej
do lewej, można łączyć z Wariantem E)
5A. Pierś Ewy VI.3+/4 BU - (HE, na lewo od obłego żeberka, praw
ręka po kancie)
6. Żebro Adama VI.3+ BU - (HE, obłym żeberkiem na prawo od płyty)
7. Kiepska Gra VI+ BU - (HE, start na prawo od kantu, podpis Chill-Out)
8. Szybki Jastrząb VI.1 BU - (HE, środkiem ścianki na lewo od obłej
ryski)
9. Fundamental VI.2+ BU (HE, ścianką z ryskami)
10. Natrętne Gryzonie VI BU - (HE, na prawo od depresji)
11. Fatamorgana VI.3 BU - (SD, lewym skrajem ścianki, trawers w
prawo i na obłą półkę)
12. Sprzężenie zwrotne VI.2 BU - (SD, wprost przez kulminację ścianki
- lewa ręka w misce, prawa na wypór)
13. 50 Kaemów VI.1 BU - (SD, na prawo od Sprzężenia, lewa ręka
w dziurce, prawa półeczka)
14. Gejzer VI BU - (SD, na prawo od 50 Kaemów)
Dzik (DK)
1. Jeż I Wiewiórka VI+ BU - (HE,
lewym kancikiem wschodniej ścianki -start z kamienia i nogi po płycie)
2. Szczęśliwy dzień VI.4+ BU - (HE, środkiem płyty)
3. Sajt VI.4 BU - (HE, prawa ręka w dużym odciągu, sięgnięcie do
wykutego napisu J.S.)
4. Autsajder VI.1 BU - (HE, na lewo od ostrza filarka)
4SD. Autsajder SD VI.2+ BU - (SD, na lewo od ostrza filarka, start
bez chwytów na prawo)
5. Filarek Osesków VI BU - (HE, lewym ograniczeniem ścianki)
6. Ścianka V+ BU -(HE, środek ścianki)
7. Prawy Kancik IV+ BU - (HE, prawym ograniczeniem ścianki, leżącym
kantem)
8. Franky Furbo (Miłość I Defloracja) VI.1 BU - (HE, środkiem płyty
przez ringa, start między drzewami)
9. Wpływ Hipnozy (Gienek Gorączka) VI.1+ BU - (HE, start na prawo
od drzewa i dalej trawersem w prawo na pik)
10. Bułka Z Bananem VI.2+ BU - (HE, ścianką tuż na lewo od przełazu)
11. Bułka Z Masłem VI BU - (HE, zapieraczką pomiędzy ścianami)
Grzyb (GB)
1. Wehikuł czasu VI.2+ BU - (HE,
ścianką na prawo od przełazu, na lewo od rysy, prawa noga w rysie)
2. Podnośnik Hydrauliczny VI.4/4+ BU - (SD Wehikułu Czasu, dojście
trawersem z prawej, nogami po dużej półce)
3. Songo VI.3+ BU - (HE ścianką na prawo od szerokiej rysy, lewa
noga w rysie)
4. Czupakabras VI5+ BU - (HE, przez przewieszkę wyjście w niewyraźne
depresje)
5. Hard Core VI.4+ BU - (HE, przez przewieszkę
wyjście w niewyraźne depresje)
6. Jaszczurka V+ BU - (HE, lejem na pik, start stojąc na pniu)
7. Ściąganie Dywanu VI BU - (HE, start ścianką z wymyciami, na
lewo od przełazu)
8. Kowalik VI BU - (HE, start na prawo od Ściągania Dywanu)
Borsuk (BO)
1. Piętaszek VI.1+ BU - (SD, podciętą
cześcią głazu leżącego na szczycie Borsuka)
Kilkanaście łatwych bulderów (do VI) na ściankach po obu stronach szlaku.
Filarki Borsuka (FB) (zamykają cyrk
skalny przy Dziku)
1. Krilon VI+ BU - (HE, start na
lewo od drzewa)
2. Trzy Drogi VI.1 BU - (HE, lewą częścią przez wykute litery)
3. możliwość - (HE, połogą grzędą na prawo od Trzech Dróg)
4. Walk Away VI+ BU - (HE, leżącym filarkiem przy przełazie)
5. Geige VI.1+ BU - (HE, filarkiem na prawo od przełazu)
Niedźwiedź (ND)
1. Cudowne manowce VI.1 BU - (SD,
start prawym ograniczeniem ścianki)
2. Trawers Demonów VI.3 BU - (SD, start jak Cudne Manowce i wyjście
Pałacem Cudów)
3. THC VI.3+ BU - (SD, start to Pałacu Cudów przez dużą dziuplę
z prawej strony)
4. Pałac Cudów (Mescalina) VI.4 BU - (HE, start z odciągowej listwy
do dziurki na lewo i na pik)
4SD. Forma-lina VI.5+/6 BU (8a Fb), - (SD do Pałacu Cudów (Mescalina),
z dziury wprost do góry, w podchwyty)
5. projekt - (HE, na lewo od Pałacu Cudów)
6. Jeszcze pożyjemy VI.2+/3 BU - (HE, start ścianką tuż na lewo
od brzozy)
7. Czarny Chleb VI.2 BU - (HE, pomiędzy dwoma zanikającymi ryskami
przez małą półeczkę)
|